donderdag 25 juli 2013

Beterschapskaartje

Eigenlijk had ik vanavond moeten gaan sporten maar het zweet loopt zonder dat al over mijn rug. Ik heb dus maar gespijbeld en de tijd die daardoor vrijkwam gebruikt om een kaartje te maken. Ik combineerde twee challenges. De één was een sketch en de ander de kleurencombinatie coral orange & black. De sketch gheb ik gedraaid en om de kleur Calypso Coral op te brengen gebruikte ik een marker in plaats van een inkpad. Gaat prima toch?


Calypso coral & black 
Freshly Made Sketches

5 opmerkingen:

  1. Echt heel gaaf gemaakt zeg! Die tag vind ik erg leuk ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute as can be! Thanks for joining us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg erg mooi. Ooo Word Play was een van mijn favoriete sets, ik mis hem nu ik hem weer zie, snik...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love this card! I love that black and white polka dot background! Love how you've turned the sketch! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave beterschapskaart! Hele leuke combi van de challenges, de pleisters zijn te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.