zondag 4 augustus 2013

BIG wish

Dinsdag ben ik jarig en ik heb een BIG wish.............. een heel weekend ongestoord kaartjes maken. Niet tussentijds voor koffie/thee zorgen, boodschappen doen, de was ophangen of de tafeldekken voor een lunch, mail bekijken, krant lezen, nee, gewoon non stop doorgaan. Dat lijkt me helemaal leuk. Aad wil de wens wel vervullen dus zal hij dat weekend zorgen dat ik voldoende drink en eet tussendoor. Nu nog samen een weekend daarvoor vrij maken in de agenda's.



Vandaag een verjaardagskaart gemaakt in de kleuren van de Dynamic Duo's van deze week.
De kaart doet ook mee bij Keep it Simpel waar "birthday" het thema is.


De kaart lekker CAS gehouden en binnenin een strook Strawberry Slush geplakt. Die zie je pas bij het openen van de kaart. De kleine rondjes zijn gemaakt met de pupillen van de uilenpons.

7 opmerkingen:

  1. strak kaartje, heel gaaf! en je wens vind ik ook super, daar maak je wel een blogverslagje van toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje! Ik ben benieuwd naar de creaties van jouw wens als die uitkomt! Show ze tegen die tijd maar mooi op jouw blog :) enne.... alvast gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een mooie wens. Had ik dit eerder gelezen....ik wenste een airco voor mijn zolder.....en een week na mijn verjaardag(15 juli) ging mijn wens in vervulling. Als dat niet zo was geweest, had ik nu mijn wens omgeruild denk ik, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a nice clean & simple card. Thanks for playing Dynamic Duos this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You did an awesome job with a CAS card!
    Thanks for playing along at Dynamic Duos this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Ik hoop dat je wens uitkomt....lijkt mij ook heerlijk!
    Een hele fijne verjaardag toegwenst!
    groetjes Holly.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.