zaterdag 15 maart 2014

Geworstel

Gisteren heb ik een kaartje gemaakt naar aanleiding van een sketch van CAS Coleurs and Sketches. Ik was niet erg tevreden over de kleurcombinatie. Toen bedacht ik me dat ik die challenge mooi kon combineren met een kleurenuitdaging. Ik nam die van In(k)spere me, waar een prachtige kleurcombinatie klaar stond om mee te werken. Die combi werkte ik uit. Nu was ik tevreden over de kleurcombinatie maar nog niet helemaal over de lay-out. Hoe moeilijk kan een mens voor zichzelf zijn.
Daarom vanmorgen een derde poging en YES, zo wil ik hem hebben.





4 opmerkingen:

  1. Thanks for joining in this week at CC&S - your card is lovely, you have used some gorgeous colour - Jacqueline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Can't understand your text, but your card ist great! I love the little stars in it. Thanks for playing along with IN{K}SPIRE_me, Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A lovely card! I particularly like the stars complementing the sketch! Thanks for joining us at IN{K}SPIRE_me! ~ Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great take on the sketch, love the colours too! Thanks for joining in at CC&S
    Louise xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.