woensdag 17 september 2014

ABC challenge

Erna heeft een nieuwe challenge verzonnen, de Love To Stamp ABC-Challenge! Elke maand een nieuwe uitdaging met een letter van het alfabet. Deze maand de letter A van Achtergrondstempel en ik wist meteen dat ik daarvoor de stempel "Handcarved" wilde gebruiken. Ik vind hem zo gaaf maar best lastig om hem op een kaart te verwerken. Vandaag dus maar tevoorschijn gehaald en samen met mijn favoriete veren dit kaartje gemaakt. Het is een one layer kaart geworden dat wil zeggen dat er rechtstreeks gestempeld is op de dubbelgevouwen kaart. De veren zijn geembost met zwarte embossingpoeder. Het kleine stempeltje Hello is van de stempelset Tiny Tags. Helaas is die uit de collectie.





3 opmerkingen:

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.