vrijdag 26 september 2014

Voorbereidingen voor de kerkenmarkt

Gisteren is de nieuwe SU-per Challenges al weer online gegaan. De uitdaging is simpel: alles mag. Handig voor mij want ik ben druk bezig ben met de voorbereidingen van de kerkenmarkt in Eerbeek op 4 oktober. Daar ga ik voor het goede doel mijn kaarten (ruim 100) van het afgelopen jaar verkopen voor de kerk. Vorig jaar had ik een opbrengst van € 100,-- en natuurlijk probeer ik er dit jaar bovenuit te komen. Dit jaar bied ik ook een make and take aan voor een € 1,-- zodat op deze manier er ook geld binnenkomt. In november geef ik voor de kerk een kerstkaarten workshop. De opbrengst daarvan is voor een speciaal project . Voor die workshop heb ik alvast deze kerstkaart ontworpen. Nu maar hopen dat er aanmeldingen komen.




Hier laat ik zien hoe ik de tekstrand maakte. Voor het afplakken gebruikte ik een post-it blokje.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.