woensdag 12 november 2014

Case a card

CASE staat voor copy and share. Het is de bedoeling om een kaart of een projectje uit de SU catalogus na te maken en te delen. Dat namaken hoeft niet exact, je geeft er je eigen draai aan.
Ik koos voor de digitale kaart van pg. 53. Voor de blokjes gebruikte ik het Santa & Co. Washi Tape. Dat plakte ik op papier, sneed er eerst stroken van en toen blokjes. Het was nog een kunst om de blokjes recht op te plakken. Bij nader inzien vond ik de pijl te dik in verhouding en hij staat ook wat scheef. Ook de rijen blokjes lopen niet evenwijdig met het papier.


Dus een nieuwe poging. De blokjes plakte ik op dezelfde manier op. Deze is in elk geval recht maar een volgend keer laat ik de veren van de pijl weg. Erg leuk om te doen...een kaartje casen.



Hier het kaartje uit de catalogus.




4 opmerkingen:

  1. Gaaf! Ik vind jou kaartjes veel leuker dan het catalogus kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg leuk en inderdaad, die scheve, daar kan ik ook helemaal niet tegen, dan m aak ik het ook overnieuw.
    Mooie kleurtjes en een leuke tekst.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Handig hè, zo'n catalogus. Ik haal er regelmatig mijn inspiratie uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee, maar dat is een erg leuke CASE. Leuk gevonden dat idee met washi.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.