dinsdag 5 mei 2015

Schoenendoos challenge op teamdag


Zaterdag was weer onze tweejaarlijkse teamdag, een dag waar ik enorm naar uitkijk. Net als de vorige keer hebben we een schoenendoos challenge gedaan. Wat houdt dat in? We maken thuis een kaartje. Stoppen alle materialen die we daar voor gebruikt hebben in een (schoenen)doos en nemen die mee naar de teamdag. Onze kaart houden we apart. De dozen ruilen we met elkaar. En dan maar kijken wat een ander met dezelfde materialen maakt.
Ik maakte bovenstaande kaart en Anne-Marie Breurkes-Rood maakte dit kaartje. Super leuk.


In de doos van Chantal de Kaste vond ik geen losse stempels en dis maar de complete sets zodat ik daar zelf een keus uit kon maken. Dit is de kaart van Chantal.


En dit maakte ik met de materialen uit de doos









1 opmerking:

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.