donderdag 2 juli 2015

Flower Patch


Donderdag, SU-per challenges dag.  Drie van de 5 nieuwe in-colors worden gevraagd. Nu ben ik een beetje aan het experimenteren met een gelliplate in combinatie met de SU-inkten.
Voor deze kaart ponste ik wat bloemen met de Flower Fair Framelits die coördineren met de stempelset Flower Patch. De uitgestanste vormen legde ik op mijn kaart. Voor de tekst knipte ik ook een vorm.

Inplaats van sponsen
Met een brayer rolde ik de stempelinkt Mint Macron over de gelliplate. Daarna pakte ik de gelliplate op en "stempelde" deze over de kaart. De uitgestanste vormen verwijderen en de witte vlakken bestempelen. Er is één stempeltje gebruikt uit de stempelset Mixed Bunch. Moet kunnen toch?


1 opmerking:

  1. Klinkt ingewikkeld, de techniek die je hebt gebruikt :) Het resultaat is in ieder geval erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.